Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

sobota, mája 20, 2006

Nadpis c.327

Na bicykli som presiel 90 kilometrov, cim som ho dokonale rozladil. Tie dva 600+ metrove kopce mu asi moc nesadli. Holt neni to Author za 50 tisic. Dokoncujem preklad programu Newsbin Pro do slovenciny. Konecne citam knizku Restauracia na konci vesmiru z pentalogie Stoparov sprievodca po galaxii a bavim sa kralovsky. Vcera som bol v multi kine Cinemax Trenčín v obchodnom dome Max na film Da Vinciho Kod. Knizka sa zmestila do filmu cela, az na zopar veci ako niektore teorie a detaily ktore sa viac hodia knizky ako na platno. Obcas mal film slabe miesta, inokedy zas velmi silne. Celkove je to taky priemer az lepsi priemer. Moj pocitac v praci prekonal facelift zo zakladneho spartanskeho skinu na vycackany XPpize. Aby som nezabudol, tu je moja skromna rada pre Google a to poprve ze Robert Fico a podruhe ze Fico je nechutny populista. Pred firmou kde robim vyrastla nova budova ktora rusi prijem nasho internetu cez mikrovlnku do takej miery ze je to nepouzitelne okrem ICQ a IRC a MSN ci obcasne prejde maly email. Tym sa potvrdilo ze mikrovlnne pripojenie na internet musi mat priamy vyhlad na vysielaciu antenu.