Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

sobota, februára 18, 2006

Zlepsite si naladu, hybte sa

Vcera vecer a dnes som mal smutny a melancholicky (ako neznasam to slovo) den, ale potom som si nasiel riesenie. Chytil som do ruky krompac a rozsekaval som lad na chodniku pred domom. Mal som z toho riadne napumpovane ruky. Zlepsi to naladu, pohyb prida do krvi hormony stastia a takisto to presmeruje cloveka na ine myslienky. Vygeneroval som zopar peknych mozolov. Riadne som sa aj spotil, mam pocit ze som asi trochu prechladol, lebo mam taky zvlastny pocit v hrdle a mam trochu zapchaty nos.

O siestej som bol na prednaske o zdravej vyzive, bol tam aj jeden misionar zo Zimbabwe. Po nom mal prednasku jeden Puchovcan ktory s nim je v Rumunsku o osteoporoze.

Prisli mi knizky na studium anglictiny, uz sa len do toho pustit.

Znovu som zacal trochu varit a moja dalsia meta je urobit dobru lasagnu. Receptov je kopec, uz iba najst tie prave klasicke.

Uz zaciname rozmyslat nad tym ze by sme mali prestat kupovat kurence, prve zvierata nakazene vtacou chripkou sa objavili uz aj u nas na Slovensku.