Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

štvrtok, februára 16, 2006

Este raz

Stale som na kocku ale dufam ze sa to upravi bez toho aby som musel ten mail napisat. Dnes som bol uplne brutalne roztrzity. Pri blbom prepisovani udajov v certifikatoch v pocitaci som urobil kopec chyb a skoro vsetko som tlacil aspon dvakrat.

Poznam dvoch ludi ktori maju "vztah", on ma 40, ona ma 29 rokov, t.j. 11 rokov rozdiel. Ma to problem. Jej oblubenou zabavou je bavit sa na tom ako ma malo vlasov, ze mu vynechava pamet, ze je kandidat na alzheimera, ze ma problemy s prostatou a s erekciou atd. To nie je moc dobra perspektiva. :-(

Dnes som na Twiste pocul pesnicku od cloveka s menom Del Amitri. Stiahol som si zopar jeho albumov. Chcem povedat ze je to velmi vsestranny a podla mna aj jedinecny spevak/hudobnik. Robi nieco ako pop/indie pop, ale kazda jeho pesnicka je velmi originalna, co dnes nie je az take caste. Prave pocuvam pesnicku "she's passing this way" ktora znie do Robbieho Williamsa.