Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

štvrtok, mája 11, 2006

I'm baaaack!

Vraciam sa spat, lahsi o pat kazov, jeden zub a 15 kil.

Moj pocitac tiez prekonal podobnu kuru, zacal som pouzivat Centericq namiesto tazkopadneho Trilliana, chvilku som dokonca aj browsil pomocou textoveho browsera Lynx. Objavil som vyborny a funkcny software na kompresiu DVD do Xvid/Divx - Auto Gordian Knot.

Zajtra budem mat vynoveny bicykel; po tych 15 rokoch uz chudak potreboval zrenovovat. Z kolies uz boli osmicky, prehadzovacka na srot a stredne koliecko vyhegane. V sobotu ho otestujem (ak vyjde pocasie na trase dlhej minimalne 70 a maximalne 100 kilometrov - podla toho ci sa mi bude chciet potom este slapat :)

Zistil som ze este stale neviem varit. Ale uz si viem docela obstojne nakrajat zeleninu do zeleninoveho salatu. Zeleninovy salat s olivovym olejom je fajn vec.

Moja sestra uz co nevidiet porodi. Tym sa stanem dvojnasobnym ujom.

Ruky mozu boliet nielen z prace ale aj z bowlingu.

Mam zoznam agentur cez ktore by som mohol ist v lete studovat anglictinu s koncovou skuskou FCE do Anglicka. Mozno by nebolo zle tam ist na dlhsie.