Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

utorok, februára 14, 2006

Valentin

Prajem Vam stastneho Valentina.

Roses ared, violets are blue.
I just want you to know that i love you.

This one goes to the one I love
This one goes to the one I had to leave behind
This one goes to the one that left me behind
This one goes to you

A teraz po slovensky.

Skurveny valentin! Dalsi Valentin v hajzli. :-|
Je mi luto ze nemozem poslat Valentinsku pohladicu komu chcem. Asi by ju to nastvalo.

Ale zas na druhu stranu je to asi takto lepsie. Napadla ma taka vec. Co ak sa vam niekto moc paci a vy si myslite ze Vam to stoji za to aby ste onho bojovali a potom zistite ze nie je taky aky si myslite ze je. Zatial som sa tak daleko nedostal ale dost sa toho bojim. To by bol docela trapas. Dufam ze sa mi to nestane.

Predvcera bola v TV zoznamovacia relacia Srdcove zalezitosti na Markize.Ked som uvidel to dievca tak mi bolo jasne ze ma vacsie koule ako Arnold Schwarzenegger. A skutocne som mal pravdu. Velke kvantum testosteronu v jej krvi sposobil necakany a akcny priebeh relacie, pricom jej odchod zo studia bol vypipany vdaka jej na vulgarnosti bohatemu slovniku, co musim poznamenat, ze bol najma predcasny.

Ked som bol nedavno u lekarky na koznom, tak som si vsimol letak dna dotykov. Letak nas nabadal aby sme sa dotykali nasich spoluzijucich s koznymi chorobami, nakolko tieto nie su nakazlive a my sa ich bojime. Podla toho letaku by mal clovek dostat 3 objatia denne nevyhnutne pre zivot a 12 dotykov denne aby sa mohol zdravo vyvijat. Ehm. Perfektna statistika, oplatilo by sa urobit maly prieskum ci to niekto dosiahne. Niekedy mam pocit ze mam tiez nejaku koznu chorobu, kedze je to skor 3 krat za mesiac a to je este optimisticky odhad. :-)