Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

štvrtok, februára 09, 2006

Update

Rozmyslal som nad tym ako moze nejaky clovek chciet smrt niekoho ineho len preto lebo ten druhy nakreslil nejaky obrazok. Potom ma napadol mozny dovod. Ja osobne som bol vychovavany v krestanskej rodine kde mi rodicia a knaz vtlkali do hlavy lasku k bliznemu. Absolvoval som kurz etikety v manazerskej praxi, kurz asertivneho spravania, cital som knizky o slusnom spravani, o tom ako vychadzat s ludmi, ako riesit konflikty a ako porozumiet zenam atd. Aj napriek tomu sa musim vela toho este naucit. A co uz ma robit taky muslim z nejakeho afghanistanu, ktory v zivote o takychto veciach nepocul a jedine co zazil je rec nejakeho miestneho religiozneho fanatika ktory mu slubil 40 panien v nebi za hrdinsku samovrazednu smrt? Su to cisti primati a divosi a kulturu poznaju tak jedine v jogurte. Nemozte sa potom divit ze zabijanie je pre nich uplne prirodzene.

And now to something completely different. Absolvoval som velky Monty Python's Flying Circus maraton, pocas ktoreho som videl vsetkych 45 casti tohto britskeho humoristickeho serialu plus dva nemecke specialy. MPFC je sice miestami trosku nudny ale mnohe skece su tak brutalne ze z nich vystre aj tych najotrlejsich.

Mal som na navsteve sestru z Anglicka aj s malou Daisy, ktora ma dva roky a dva mesiace. Mala bola na mne v kuse zavesena a tak som si ich navstevu uzil. Bola to sice tak trochu divocina ale aspon som mal pocit ze zivot za nieco stoji a ze to nejde do hajzlu. Skoda ze byva tak daleko, aj ked som si na to za tych sedem rokov takmer zvykol.

Zacal som sa pripravovat na test anglictiny od Cambridge cez British Council v Bratislave a to bud na FCE alebo CAE test (info o testoch je na uvedenej stranke). Velmi dobra stranka na vyucbu anglictiny je od univerzity Bell.