Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

utorok, februára 14, 2006

Prvy nestihnuty dennik

Vdaka vypadku serveru sa mi vsetky denniky tak trochu posunuli. Tu je prvy z nich.

Tu je clanok o tom ako sa naucit japoncinu. Ak si odmyslite nejake tie sialenosti v texte typu karburator, tak ten clanok ma velmi blizko k pravde.

Pozical som kamaratovi 9 serii serialu Stargate, kazda seria ma cca. 22 dielov po 45, resp. 90 minut. Ked mi povedal ze si za tie tri mesiace co tie dvdcka mal u seba pozrel uplne vsetky diely tak som skoro padol na zadok. A to uz mam aj obidve serie po 22 dieloch serialu Stargate: Atlantis. Seria Stargate & Stargate Atlantis maju pomale, psychologicke az psychedelicke casti a maju aj rychle, brutalne drsne a nervy drasajuce casti, pri ktorych sa Vam bude triast zaludok.

Tento tyzden je tyzdnom klasickych krimi TV serialov. Nahravam z TV britsky kultovy krimi/detektivny serial o dvoch policajtoch (policajt+policajtka) zo specialnej vysetrovacej jednotky Dempsey a Makepeace. Na internete som nasiel niekolko epizod kultovej klasiky Randall a Hopkirk (po smrti), o detektivovi a jeho kolegovi, duchovi. Kedysi sa to vysielalo u nas v televizii, ciernobielo, co este viac zvyraznovalo bielu farbu obleku Hopkirka. Verziu ktoru som stiahol z netu je farebna.

1 Comments:

Anonymous Anonymný said...

mohol by si tu hodit linky skade si stiahol ten serial Randall a Hopkirk lebo ten stary nemozem najst

nedeľa, augusta 13, 2006 12:02:00 PM

 

Zverejnenie komentára

<< Home