Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

nedeľa, decembra 04, 2005

Predmikulasovnica

Vo vlaku som nedavno stretol jedneho kamarata, ktory je poslancom v europskom studentskom parlamente za Slovensku Republiku. Akciu ktoru usporiadali ako studenti vysokych skol pri prilezitosti 17. novembra navstivil agent slovenskeho ochranneho zvazu autorskeho a zapisoval si co hrali. Za to ze nezaplatili tejto organizacii vyp... pardon teda autorske prava za odohrane pesnicky tak dostali pokutu. Este mi povedal ze ked nedavno organizoval koncertnej hudobnej skupiny, ktora hrala vlastnu hudbu tak za to Soze museli zaplatit, co je pochopitelne paradox, pretoze podla poriadku by mali zaplatit tej hudobnej skupine. Este som sa od neho dozvedel ze Bielorusko a najvacsi kamarat uja Fica, pan Lukasenko drzi krajinu pevne v opratach. Na stretnuti europskeho studentskeho parlamentu v Parizi zvolili nejaku Bielorusku na post poslankyne zastupujucej ich krajinu. Po navrate domov ju na hodinu vyrazili zo skoly a aj z koleje, pretoze ohrozila svoju buducnost. Tolko k totalitam vo vychodnej europe.

Az vcera mi to trklo - Fico uz neprezentuje tu zazracnu "tretiu cestu" ale zo strany spravil stranu lavicoveho typu. Asi zistil ze takto nema ziadnych spojencov a asi sa prebehol az na koniec tej cesty a zistil ze vedie do ... nebudeme vulgarni, vsak? Tolko k nedoveryhodnym politickym subjektom na Slovensku.

Nevyhnem sa oblubenej teme akupresura a lymfodrenaz. Moja mamina sa vdaka tejto terapii zbavila dost neprijemnej alergie na chlad a prestala kaslat ked sa napriklad pecie v trube alebo ked sa zapne kurenie v aute.

Za tie dva posledne tyzdne co som nepisal som zazil hodne zaujimavych veci ale nejak ma momentalne nic extra nenapada.

Ak chcete citat nieco co je trosku viac o realite ako co sa deje vo vile Vyvolenych, kupte si casopis .tyzden - casopis o vsetkom co sa deje okolo nas, bez nadychu feminizmu alebo maskulinivneho egoizmu.

Bol som na stretnuti klubu zdraveho zivotneho stylu. Zalozili ho ludia, ktori boli na konci so zivotom ale vdaka zmene stravovacich a inych navykov sa vytrhli z ruk smrti. Jeden clovek ma rakovinu, lekari mu davaju pol roka zivota ale ked som mu ponukol /na internete/ alternativu pre vyliecenie tak ani na to neodpovedal. Tolko k takzvanym mamfpicistom.

Kamarat zohnal 10 (cudzich) ludi ktori budu s nami na Silvestra ale ti ktori by tam mali byt tam zrejme nebudu. Maju to byt vsetko pary, takze dufam ze budeme schopni splnit podmienku bezproblemovosti, ktoru sme slubili majitelovi chaty. Predchodzia partia si hadzala pneumatiku na disku po schodoch tak dlho az pokial netrafili zabradlie a nevylomili ho.

Moji kolegovia v robote (kolega a kolegyna) ma pozvali si niekam sadnut po robote ale zrejme z toho asi nic nebude lebo ja nepijem /alkohol/ a na moj odvoz na stanicu budu prilis v nalade.

7. decembra otvaraju nove obchodne centrum MAX v Trencine. Je tam aj kvalitne kino takze sa tesim lebo chcem vidiet najnovsie pokracovanie Harryho Pottera - Ohniva casa na poriadne velkej obrazovke. Mam ho sice teraz na harddisku slovenskymi titulkam ale kino je kino a navyse je to momentalne jediny sposob ako vyjadrit svoju podporu tvorcom filmu.

1 Comments:

Blogger Fifteen said...

fico je cudny stale sa hra ze on je niekto iny ale keby sa dostal ku korytu tak sa bude spravat tak isto ako ostatny :-) ... ozaj a dik za objasnenie pojmu soza :-) som stale nevedel ze o koho sa to jedna a az teraz lalaho papluha ... oni su to vypalnici

utorok, decembra 06, 2005 7:31:00 PM

 

Zverejnenie komentára

<< Home