Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

nedeľa, októbra 30, 2005

Skatule a skatulaci hejbejte se

Ako som uz nizsie spominal, moj otec sa venuje akupresure a manualnej lymfodrenazi. Kedze mu pocas poslednych tyzdnov rukami presla najblizsia rodina a teraz aj ta trochu viac vzdialena, trufol si na zaklade takehoto maleho prieskumu povedat ktora skupina ludi je na tom horsie so zdravim ako ina. Vysiel mu jednoduchy vzorec - cim clovek viac robi alebo sa hybe, tym menej ma zdravotnych problemov, a tu nezalezi na veku. Vsetci domasedovia a kancelarske krysy mali omnoho vacsie a vyraznejsie zdravotne problemy, t.j. napriklad s chrbticou, zle fungujuci lymfaticky system atd. Inak povedane dcera vysokoskolacka ma vacsie problemy ako jej otec ktory cely zivot hrdlacil na roli a vo vinici. Takze co to znaci? Skatule a skatulaci hejbejte se, ak chcete byt zdravi!

Este nieco na vdacnu temu hypermarkety. V Jednote som si nedavno vsimol zaujimavu vec. V spodnom regali bola Pepi Twist 2.5 litra v superakciovej cene 31.90 Sk. O dve poschodia vyssie bola flasa Pepsi Twist 0.5 litra za cenu 27.90 Sk. No nekupte to. :)

Chcel by som si vyrobit takuto stolnu lampu z cd nosicov. Ak sa mi to podari, budem Vas informovat. ;-)