Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

štvrtok, novembra 03, 2005

Second hand shop

Blizko mojho domu je second hand s oblecenim. Zvycajne donho chodi kazdy pondelok moja mamina, ked prave dostanu tovar aby vychytala najlepsie veci. Mam odtial par veci su a su fakt pekne. Uz som bol v nom trikrat aj ja. Mozem Vam povedat ze je to docela sranda nakupovat v takom second hand shope. Najdete tam znackove veci, ci oblecenie ktore Vam fakt zoberie dych a ktore normalne v obchode nekupite. Vcera som mal na sebe take pekne rifle, ktore boli na vrchu ako plstene a ked sa drali tak sa pod nimi ukazovala normalna riflovina. Len skoda ze mi zle sedeli, bol by som si ich urcite kupil. Ale clovek sa musi najskor prekopat cez veci ktore su tam uz aspon pol roka a ktore nikto nechce teda napr. najnovsie vystrelky sustakovej mody ktore si neoblecie ani lokalny mafian alebo veci ako z krajskeho klubu pletenia a hackovania pre mentalne postihnutych.