Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

nedeľa, decembra 11, 2005

Moje criepky

Tento piatok som bol s mojim kolegom z prace sluzobne v Polsku, vo Varsave na firemnom aute Peugeot Boxer odviezt nejaky tovar. Zistil som ze vodici v Polsku su omnoho ohladuplnejsi a tolerantnejsi ako ti slovenski. Isiel som tam aj spat po meste a aj pocas tej najvacsej premavky v troch az styroch prudoch jednym smerom nebolo problem prechadzat z pruhu do pruhu pocas plnej rychlosti alebo dokonca aj na krizovatke som nemal problem prejst o dva zaradovacie pruhy. Jednoducho clovek vyhodil smerovku a vodic za vami v uvedenom pruhu pribrzdil a uvolnil vam miesto aby ste mohli prejst do jeho pruhu pred neho.

Uz aj do europskej unie dorazil ekvivalent americkej DMCA.