Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

utorok, októbra 25, 2005

V znameni wellnessu

Po vcerajsku som mal zvysenu teplotu ale paralen a pracovne povinnosti mi zrazili teplotu na standardnu uroven. Moj otec sa vzdelava a celej blizkej rodine robi akupresuru a manualnu lymfodrenaz. Mozem potvrdit ze to skutocne funguje. Moze to potvrdit aj moja mamina, citujem "Neni mi ani slaka. Citim sa lepsie ako ked som bola mlada." Tento pán z Dolného Kubína je preborník v akupresúre.

Bol som dnes s kamarátmi v novom fitness centre. Dá sa tam zacvičiť, ale dá sa tam zahrať aj tenis, squash, bowling a spinning. Su tam aj dva alebo tri bary, dobre posedenie, velke obrazovky. Jedine co mi vadi je ze uz dva dni po oficialnom otvoreni nefunguju niektore elektronicke pristroje ako bicykle a beziace pasy a jeden ci dva stroje sa zadrhavaju.

Ak mate radi citanie jednym dychom tak Vam odporucam knizky od autora s menom Dan Brown, ja som uz precital tri jeho knizky a teraz citam jeho najnovsiu, Digitalna pevnost. Vsetky jeho styri knihy maju podobnu kostru pribehu ale vsetky su obsahovo velmi originalne a napinave. Odporucam :*)

A aby som nezabudol, vysledok skusky sa dozviem az niekedy na konci januara.

...Ak sa Vam da, chodte si pozriet Ekotopfilm v Bratislave. Je to este tri dni, teda do 28.10.2005. Filmy, dokumenty a vsetko uplne zadarmo. Chcelo by to volno a ist tam :-/