Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

nedeľa, októbra 23, 2005

Nedela

Puchov je komplet rozkopany na maderu. Mal som xut zaskakat si po tych velkych kopach hliny a napriec tymi dierami v zemi do ktorych kladu nove potrubia pre kurenie. Staci sa len trochu prejst a clovek hned narazi na zraz modelarov ktori prehanaju svoje male motorove lietadielka po oblohe. Prave som skonstatoval ze som uz treti tyzden po sebe zabudol kupit Novy Cas na nedelu. Zajtra idem na skusku a moja mamina v ramci svojej diety pecie kura, do cesty. Mam rad kuracie maso, prasa nemusim a preto sa obavam ze kura na nejaky cas bude problem jest. Ved uz aj Novy Cas si na svojej internetovej stranke vyhradil specialnu rubriku na temu Vtacia chripka. Prave pocuvam internetove radio, mam vyber z viacerych stanic, prave pocuvam tuto. Prave mi hra Cirque De Soleil, hudobny podmaz k velmi slavnemu cirkusu Slnecny Cirkus. Ze je to uzasna show. To mi povedal kamarat, ktory ma okrem toho upozornil aj na toto. Aby som nezabudol, uvedene radio Vam klasicky Windows Media Player asi neprehra, na to budete potrebovat Winamp 5.1+ vo verzii full teda s podporou internet streamov. Pred chvilu som docital knizku Vzpominky na vrazdu od Raya Bradburyho. Vyborna knizka, urcite si zozeniem aj dalsie knihy od tohto autora. Este nieco, kupil som si tieto sluchatka. Nie su zvukovo uplne perfektne (co by chcel clovek za 600 Sk, ked sa predavaju sluchatka za 3500 ze?) ale maju jednu velku vyhodu - maju 7 metrov dlhy kabel. Inak povedane zuby si mozem v kupelke umyvat so sluchatkami na usiach, zapnutymi do pocitaca :o).

1 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Jozef, tak takto sa učíš? A klobásu si nechcel grilovať, vieš čo? ... nič, drzim palce a z toho dôvodu som nesiel dnes ani do prace ... neda sa ... :-)

pondelok, októbra 24, 2005 1:51:00 PM

 

Zverejnenie komentára

<< Home