Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

sobota, októbra 22, 2005

Podarilo sa

Hlasim ze spagety sa podarili :)~. Moj recept je: voda do hrnca ja si ju predohrejem vo varnej kanvici, olej tak lyzicu a sol podla chuti, spagety do toho a po niekolkych minutach varenia vytiahnut jednu spagetu a ochutnat ci je hotovo alebo nie, sak poznate nie :). Omacku som spravil opecenim spekaciek v hrnci na oleji (v malom staci), do toho som dal konzervu fazuli v rajcinovej omacke (anglani tomu hovoria baked beans), do toho som primiesal rajcinovy pretlak a do toho som namiesal najma bazalku a este oregano a tymian. Su to lacne a lahko dostupne koreniny a navyse ked kupite z kazdeho balicek tak Vam to dlho vydrzi a da sa to pouzit napr. aj na pizzu a tak. Nechal som to povarit a miesal som to. Ked boli cestoviny hotove precedil som ich a dal na tanier (neumyvam cestoviny). Cestoviny som posypal vegetou a dal na ne potrhany taky ten platkovy syr viete ten co sa predava po desat kusov v balicku, pricom kazdy je v oddelenom balicku. No a nato sa da ta omacka. Navrch si mozte okorenit ci osolit podla chuti. Dobru xut :)

Ak viete po anglicky a mate radi pocitacove hry alebo neviete dobre po anglicky a pacia sa Vam obrazky z hier tak sa Vam bude pacit tato stranka. Obsahuje nielen herne ale aj technicke novinky a kopec screenshotov z najnovsich hier.

Este nieco, po Blave dnes blizko budovy Slovenskeho Rozhlasu pobehovali kone.