Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

štvrtok, októbra 20, 2005

Countdown

Uz mi zostavaju iba tri dni do skusky....

Ked som pisal posledny zaznam do tohto blogu tak som nevedel ze dnes bude na CT1 charitativny koncert Aneta pro Svetlusku pre nevidiacich s hlavnym ucinkujucim Anetou Langerovou. Anetka spievala mnou spominanu Vodu Zivu dvakrat, raz sama a potom na konci so zborom nevidiacich mladeznikov.

Nedavno mi par ludi /nezavisle od seba/ tvrdilo ze do Lidlu nechodia kupovat preto lebo je tam podradny tovar. Odovodnovali to tym ze ten tovar je preto taky lacny lebo do neho nedavaju vsetko co maju. Toto ma utvrdilo v tom ze bud sa mame fakt tak dobre ze si mozme dovolit kupovat drahe veci alebo v tom ze nikomu u nas nevyhovies - ked je to drahe nadavaju, ked je to lacne nadavaju takisto.

Ak viete dobre po anglicky a bavi Vas veda, nasurfujte sa na stranky narodnej americkej organizacie pre letectvo a vesmir. Ak mate sirokopasmove pripojenie do internetu (aspon 192 kbit) tak Vam vrelo odporucam NASA TV kde sa dozviete kopec zaujimavych veci o nielen o vesmire a vesmirnych letoch ale napriklad aj o hurikanoch.

Na zaver nieco o cestovinach. Vcera som si robil spagety s maminou a kedze sme sa viac bavili ako sme varili, tak som zabudol na par veci ktore robia spagety chutnymi. Preto boli rovnako hnusne ako keby ich uvarili kucharky z nasej kantiny alebo kucharky z Skolni jidelny podla Jamieho Olivera na Spektre. Ja robim iba dobre cestoviny tak si zajtra napravim reputaciu - budem Vas informovat.