Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

streda, októbra 05, 2005

Som spat alebo Hello World

Doteraz bol na tomto mieste iba jeden prispevok, ktory som si dovolil vymazat lebo by sa nehodil do novej vysielacej struktury. :-) Bol prilis osobny a v sucasnosti uz aj dost neaktualny.

Co sa da ocakavat od mojho noveho blogu? Este presne neviem co vsetko prejde filtrom do tohto blogu ale dufam ze sa mu vyhnu moje osobne chvilkove slabosti a frustracie a budem Vas zahrnat iba pozitivnou energiou.

Rovnake zostavaju farby blogu, neonovo zelena a neonovo zlto-oranzova, moje oblubene.

Lucim sa s pozdravom "Station zdar!"

Docitania nabuduce,

Dadzy aka Duhovnik

(www.station.sk - zaujimave citanie pre kazdeho, koho zaujima zaujimave citanie)

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Test :)

pondelok, októbra 24, 2005 6:03:00 PM

 
Anonymous Anonymný said...

Prejavi sa zmena?

utorok, októbra 25, 2005 2:42:00 PM

 

Zverejnenie komentára

<< Home