Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

pondelok, októbra 01, 2007

Veci si zaciname vazit az ked ich stracame alebo stratime

Odvtedy co som zacal brigadovat pre Coca Colu v Kauflande tak som si zacal viac vazit svojho casu. Paradoxne mam o desat hodin tyzdenne casu menej a dokazem ho lepsie vyuzit lebo si ho viac vazim.

Toto leto som si vlastnou hlupostou a nedbanlivostou ublizil na vazivach a slachah ne kolenach - bezal som z kopca pricom som robil velke dlhe skoky. Odvtedy mam problem s chodenim po schodoch a momentalne sa mi to tak zhorsilo ze sa mi ozyvaju bolesti aj cez den alebo sa budim aj v noci na bolest. Viem ze taketo veci sa hoja dost dlho, kamarat mal podobny uraz na ruke a liecilo sa mu to jeden rok. V kazdom pripade, o to viac si vazim cas ked ma to koleno neboli.