Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

nedeľa, novembra 26, 2006

Vista

Stiahol som a nainstaloval najnovsi operacny system od Microsoftu - Windows Vista - v jeho finalnej verzii. Normalne by ma to ani nenapadlo (ved xpcka funguju skvele) ale ked sa objavil crack na finalnu verziu tak som sa rozhodol ze to vyskusam. Narozdiel od predoslych testovacich verzii vyrobna verzia funguje prakticky bezproblemovo a funguje mi v nich vsetok hardware vratane televiznej karty. Aktivacny crack vsak ma obmedzenu zivotnost - funguje iba do maja 2007. Microsoft teda nezobral veci uplne natvrdo - opat sa potvrdila veta ktoru kedysi povedal Bill Gates a to "ked niekto bude kradnut software, tak sa zarucim o to aby to bol ten moj". Ale verim tomu ze v mojom dalsom pocitaci si uz tu Vistu kupim /home premium sa mi zda najlepsia/ - OEM verzia nebude az taka draha a vyriesi to hodne problemov.