Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

nedeľa, augusta 26, 2007

Preco bozk?

Preco? Nechapem preco ma trapi taka zjavna malickost ktora trva 0.0000000000000000000000000001% casu mojho pozemskeho bytia. Preco som nedokazal nikdy pobozkat ziadnu z tych ktore som kedy lubil? Ako by na tom zalezalo. Je tym prolezle uplne vsetko kam sa len clovek pozrie. Romanticke filmiky, akcne trhaky, Breznev s Husakom, Casper ktoreho dobra vila na jeden vecer premenila z ducha na cloveka a to dievca, Buffy a ta pochodujuca mrtvola akoze ten vampir, zoznam je dlhy. A co ked to spravim tak co potom? Zmeni to nieco? Ak to nic nezmeni, tak co? Najhorsie na tom ze je vsetko je vlastne asi uplne inak a ja tu asi iba fnukam ako trinastrocna pubertacka pred koncertom Tokio Hotelu. Nakokot ze?