Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

nedeľa, augusta 26, 2007

Nevstupis dvakrat do tej istej rieky

V zivote som mal niekolko situacii v ktorych som sa nezachoval tak ako by som sa mal. Boli to jedinecne situacie, ktore sa pravdepodobne nikdy nebudu opakovat a moja reakcia na uvedenu udalost bola nespravna.

Naposledy ked som isiel firemnym autom do Bratislavy a pocas cesty mi zacalo nieco buchat, tak som zastavil, prezrel auto a zistil ze by to mohol byt odtrhnuty plastovy ochranny blatnik na zadnom lavom kolese. Zial moj chybny usudok, teda ci skor moja nevedemost a nepozornost pri prezerani auta sposobili to ze som neskor na dialnici pocas jazdy stratil jedno koleso. Dnes mi by sa mi to uz urcite nestalo, kebyze zacujem hluk tak urcite budem vediet z mi ide uletet to skurvene koleso a ze ak nenastavim tak minimalne poskodim auto, ale uz mi je to prd platne, lebo uz sa taka situacia bude opakovat len velmi tazko.

Bola iba jedna situacia v ktorej som sa ocitol viackrat a s tvrdou pravidelnostou to koncilo zle. Ono je problem v tom ze na to aby si vedel clovek vziat ponaucenie, musi najskor situaciu pochopit, zistit co je spravne a co nespravne a potom si z toho vziat ponaucenie. Je to o niecom luxusnom, drahom, je to o vztahoch. Moj otec zvykne hovorit ze vsetko zle je na nieco dobre, ale v tomto pripade to prvykrat neplati. Nech to otacam akokolvek, vzdy prehram. Paradox je to, ze ono sa to vlastne skoncilo dobre. Ako pre koho. Vzdy som sa pytal sam seba co by sa stalo kebyze zareagujem tak ako som chcel. Viem co chcem ale nemam sil lebo.... A pytal som vzdy a vzdy znova ked som dostal opatovnu sancu a nevyuzil som ju. Paradox nad paradoxy. Na jednu stranu viem ze to dopadlo dobre ale na druhu stranu viem ze ked takyto impulz ma nevyprovokoval k akcii tak som skoncil. Som mrtvy.

Ale viem ze to dopadlo dobre, divam sa okolo seba, davam si jedna a jedna dokopy a vidim ze cele to je iba jedna obrovska, apokalypticka, extremne napuknuta, nezmyselna, priblbnuta, totalne doneba volajuca picovina galaktickych rozmerov.

No nic idem hrat Simsov II so vsetkymi rozsireniami, co je skvela hra pre deti a ludi co nemaju vlastny zivot. Mimochodom, dufam ze sa autori nenahnevaju ze som ich takymto sposobom obral o 10.325 megakorun slovenskych (podla cenniku na dunaj.sk)

p.s.: vdaka bohu za to. Vas oddany dlhohrajuci single
p.s.2: viem ze bolo nezmysel napisat tento zapis do tohto blogu, a mam charizma minus jeden bod. ale vlastne ono to je uplne jedno, ze?