Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

nedeľa, októbra 15, 2006

Som spat

Bol som v Anglicku na dva tyzdne, v skole. Dostal som certifikat urovne 5, teda by som sa nemal bat ist na FCE certifikat. Chcel som sa do anglicka vratit, ale uz sa mi nejak moc nechce. Chyba mi ten spravny impulz a motivacia aby som odisiel zo slusne plateneho miesta. Bol som pokrsteny biblickym krstom (v juli) v zbore radostne srdce v Partizanskom. Od prazdnin sa v mojom zivote nic vyznamneho neudialo. Len som prestal citat knizky, pricom mam co citat. Par kniziek na polici a stovky kniziek ktore som si stiahol aby som ich mohol citat vo svojom PDA typu PalmPC. Pred par dnami som si kupil flash MP3 prehravac s kapacitou 1 GB a nahral som si do neho par audiokniziek v anglictine. Momentalne pocuvam knizku Danger od Dicka Francisa. Je to detektivny pribeh o unose mladej dzokejky talianskou mafiou. Celkove vsetky pribehy Dicka Francisa sa tocia okolo koni a dostihov. Uz zaciname s kamaratmi rozmyslat nad tym ako zorganizujeme tohtorocneho silvestra. Minulorocny bol fakt katastrofa, pozvali sme si nespravnych ludi (mali sme tam rozhadany partnersky par, on bol drogovy diler ktory predava drogy aj vlastnemu nezletilemu brachovi) pricom on skoncil s narazenou rukou na pohotovosti a ona schytala zopar monoklov ked ju mlatil na izbe. Kebyze tam nie su tak by to bolo ok. Silvester pred dvoma rokmi som zase pokazil ja sam. Chcel som aby to bolo super ale som zlyhal, ako xkrat neskor. Ale to je uz ina rozpravka, ktora nepatri na tieto stranky. Tohtorocny silvester bude pre mna asi ako kazdy dalsi normalny vikend s kamaratmi, pravda ak neratam fakt ze pary sa budu ako minuly rok v pravidelnych intervaloch vytracat na izby aby sa "porozpravali". :)

1 Comments:

Anonymous Anonymný said...

nazdar Baťovka :) par veci v blogu som si precital.. tak len tak reagujem ked som objavil to "radostne srdce" a zaplo mi ze sme asi "krajania" :) ok good luck

sobota, novembra 24, 2007 11:10:00 AM

 

Zverejnenie komentára

<< Home