Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

nedeľa, októbra 29, 2006

Sticky Toffee Pudding

Ked som bol v Anglicku tak som bol pozvany otcom manzela mojej sestry (uff) do restauracie. Ako zakusok som tam mal pravu anglicku specialitu zvanu Sticky Toffee Pudding. Dnes som sa na zaklade receptu pokusil tento kulinarsky masaker zreprodukovat a dopadol som celkom uspesne. Tak uspesne, ze kamarat (Petulko) si vypytal repete. Je to taky kolac s datlami a vanilkou poliaty polevou ktora chuti podobne ako sladene kondenzovane mlieko, vid ilustracne foto.

Zistil som ze knizka The Danger od Dicka Francisa (pocuval som ju ako audioknizku v anglictine) sa predava aj na slovensku s nazvom Nebezpecenstvo, videl som ju dnes v Tescu v PB. Pocas minuleho tyzdna som si este vypocul Harryho Pottera druhy diel v nemcine (Kamma des Schreckens) a treti diel v anglictine (Prisoner from Azkaban). Diely 4-6 Harryho Pottera mam v anglictine nahrate v prehravaci.

Pred dvoma mesiacmi som si stiahol kopec novych filmov ale nevidel som z toho zatial skoro nic. Kamarati takisto nosia nejake filmy, napr. mali skoro celu seriu Zandarov. Na dvdcku mam prave pri sebe okrem ineho aj Raftakov, z ktorych som videl kusok z ktoreho som zhodnotil ze sa to oplati to vidiet.

V hypermarketoch uz naplno bezi Mikulas a advent. Kedze kupujem kamaratom darceky na Mikulasa tak som zacal rozmyslat - kedy ten Mikulas vlastne je? 5. decembra. A kolkeho mame dnes? 29.10. Parada. Nejak nemam zrovna chut kupovat darceky na Mikulasa 37 dni vopred. To uz je fakt na hlavu, bojim sa ze na Silvestra nekupim sampus a svetlice lebo vsetky regale budu natrieskane velkonocnymi vajickami a korbacmi (:

Pred par dnami sa mi odpalil moj 17" monitor. Bud si necham o cosi horsi monitor od kamarata alebo si kupim 19" widescreen LCD monitor.