Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

štvrtok, novembra 02, 2006

Ocakavania...


Momentalne som v ocakavani viacerych veci. Ak vsetko dobre dopadne tak moj novy monitor mi docestuje uz v piatok. Vypocul som si prvych pat hodin z Harryho Pottera 4. Ked to dopocuvam, tak si pozriem film. Dnes som dotahal 37 knih (nahovorenych) od Dicka Francisa a som zvedavy ci su tieto knihy take dobre ako ta prva. V utorok som bol s kamaratom vo fitku a po cviceni som si chvilku zajazdil na stacionarnom bicykli. Znova som prisiel na chut stacionarnemu bicyklu ktory mame doma a na ktory som uz nejaky ten mesiac ani nepozrel. Vcera som na nom slapal tri hodiny v kuse a tesim sa ze dnes budem pokracovat. Otvorenie noveho kebab fastfoodu je na spadnutie. Otvara ho irancan co zil 30 rokov v anglicku a ma tam otvorene dva podobne fastfoody. Pouziva originalne recepty namiesto splatanin typu tortilla s gyrosom alebo zbastardeny kebab v bagete s tzatzikami ktore ponuka nemenovany puchovsky slow food. Navyse ma vela vegetarianskych veci - vege hamburgery, vege kebaby, opekane zemiaky a vegetarianske salaty co ma velmo tesi.

A este nieco, vcera sme hrali osadnikov s dalsim rozsirenim - vyhral som :).