Všetko čo ste nevedeli, napríklad o Japonsku. On the wapanese side of life and anything else that fits.

sobota, januára 07, 2006

Mam to za sebou!

Konecne to mam za sebou! Som na seba hrdy! Dnes som videl absolutnu hviezdu tinedzejrskych filmov, Prci Prci Prcicky aka American Pie. Najskor som to chcel pozerat doma ale to sa nedalo v kuse som to zastavoval tak som si to zobral ku kamaratom a tam sme to pozerali, do konca a bez pauzovania. Je to uzasny film, velmi mi vylepsil naladu. Aspon sa uz po veciach ktore sa diali posledne dni necitim tak trapne a viem ze je asi docela hodne vela ludi ktori sa musia prebrodit podobnymi vecami skor ako zasu.... :)

No a este jeden podobny film som pozeral na chate na silvestra o polnoci zda sa mi ze na jojke. A idem pohladat dalsiu podobnu francuzsku komediu, ktora sa vola Sexy ptaci a este si chcem zohnat nemecke duo ktore sa vola Holky to chtej taky a Kluci to chtej taky.

Ano, mam FOKUS!!!!! :-)))))